breipatronen baby born

  • Wil

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar breipatronen voor bb. poppen

    Wie kan mij hieraan helpen.

    bvd wil

  • Nathalie

    hoi Kom eens kijken op http://www.breiweb.nl

    hier staan hele leuke patronen voor de babyborn en de verzendkosten voor een bol wol zijn niet zo hoog. er komen er in de loop der tijd nog veel meer bij te staan. Heb bjina weer een nieuwe af…. groetjes ,Nathalie

  • Karin

    Nathalie,

    dan maar even hier.

    Je maakt veelvuldig gebruik van dit prikbord om mensen naar jouw site te lokken. Is niets verkeerd mee, maar op een verzoek van mij of je ook een link op jouw site te plaatsen richting de geef je geen gehoor, erger nog je reageert niet eens op mn mail

    Ik neem alle site's gratis op mn pagina op (zoals het hoort bij Startpagina) maar mag toch nog wel iets terug verwachten, dit is toch niet te veel gevraagd, zeker als je erzelf ook voordeel mee hebt (in de maand maart ruim 300 bezoekers via de brei.pagina en dan dit prikbord niet eens meegelteld)

    groetjes Karin,

    nb vervelend dat het hier moet, ik had liever reactie van je gehad

  • mia van os

    je moet eens kijken op www.breien-met-plezier daar staan baby born patronen op heb ik ook uitgeprint groetjes mia

  • DIANA POMP

    hoi wil,mocht je niet genoeg bb patronen hebben, kun je ook nog naar de boekhandel gaan.daar ver kopen ze andreakreativ speciaal.dit boekje zit vol met patronen voor zowel breien als naaien. ik hoop je hiermee voldoende op de hoogte te hebben gesteld.