breigaren en patronen

  • Astrid

    Hoi,

    Blij verrast ben ik met het bestaan van dit prikbord.

    Ik ga er dan ook gelijk gebruik van maken.

    Aangeboden, diverse breigarens, materiaal is acryl, geschikt voor pennen 3 t/m 4. Diverse kleuren voorradig. Ben je ergens naar op zoek? Mail me dan even.

    Verder te koop 1 grijze handgebreide herenkabeltrui maat 54 en 1 wit/blauw/gele handgebreide dameskabeltrui. Serieuze interesse? foto's kan ik naar je toesturen.

    Tevens ben ik op zoek naar breipatronen voor kinderkleding. Heb je nog iets leuks liggen? als ik het nog niet in mijn bezit heb heb ik bij voorbaat interesse, mits het natuurlijk mijn smaak is. Ik ben voornamelijk op zoek naar Ariadne Kinderkranten en baby en peuter boeken mijn collectie begint bij 1986, dus alles wat hiervoor zit is welkom.

    Ook wil ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om een oproep te doen naar links naar sites (Nederlandstalig) voor breimachines. Aangezien ik op dit gebied een echte amateur ben, ben sinds kort in het bezit van een Brother KH930 en wil graag meer informatie over breimachinebreien, wie helpt mij??? Corresponderen met breimachinefreaks is natuurlijk ook heel gezellig, kunnen we misschien tips etc. uitwisselen.

    Iedereen een prettige jaarwisseling, Astrid

  • M. Scholte

    Ban sinds 1994 in het bezit van een KH 930 en KH 270 . Beiden electronisch. In 1995 heb ik een Computer Breiprogramma gekocht t.w. CompuBrei. Heb heel veel plezier van dit programma. Hiermee kun je patronen inbrengen, truien ontwerpen enzovoort. Mocht je vragen hebben, mail me. Maar wat ik nog wel graag wil zeggen is; ga eens naar M&M Nederland in Twello. Zij geven je uitgebreide informatie over je breimachine. Ze hebben cursussen. Ze hebben alles wat een breimachinebreister nodig heeft. Wol, een speciaal blad met patronen voor de breimachine waarin duidelijk wordt beschreven hoe je de truien moet breien en waar je op moet letten. M&M verkoopt overigens ook handbreigarens en patronen.

    Groetjes

    M. Scholte

  • Tom

    hallo,

    ben naarstig op zoek naar goedkope roze en rode wol, maakt neit uit of het voor amchine is of niet, ik gebruik het om wankleden mee te maken, heb nu opdracht om wandkleed van 21m2 te maken in de kleuren roze en roood, dus kan wel wat gebruiken! moeilijk te vinden hoor, vroeger kon je overal bolletje kopen, nu niet meer, wat kost het?

    Tom