beheerder

  • Els

    Ik kreeg reactie op mijn vraag over het niet kunnen invullen van een foto in mijn acount hier:

    Er is geen beheerder momenteel!

    Wie zich geroepen voelt mag zich aanmelden beheerder te worden van deze pagina. 

    Een oplossing voor mijn foto is er vooralsnog niet. Dan maar zonder.

    Els
  • Hinke

    Jammer dat we nog geen beheerder hebben. En helaas, ik heb ook geen tijd, zoals de meeste mensen vrees ik. Maar zonder foto weten we ook wel wie je bent :-)

    Hinke ww
  • Els

    Ja zonder foto lukt het zeker wel! En beheren zit er voor mij qua tijd ook niet in nu.

    Eerlijk gezegd trekt die taak me ook niet. Ik denk dat er veel geregel uit voortkomt. Nu ja, we zien wel waar dit forum strandt of juist doorstart. Ik blijf het nog even volgen.

     

    Els
  • Hinke

    Els zo te zien zijn we met WPM nog maar met z'n drieën :) Of vergeet ik iemand? Wie weet, komt er straks nog weer eens iemand kijken.

    Hinke ww
  • Els

    Dan starten we ons eigen forum! Zonder beheerder

    Els
  • tine_winkel

    Ha dames,

    Ik kom wel regelmatig even kijken hoor. ‘t Was hier heel lang heel stil, maar nu kom ik elke week wel een keer langs. Ik heb me alleen voorgenomen om minder online te zijn - en meer in real life. Ik merk dat ik daar toch ’blijer' van word.

    Maar volgens mij gaat het zonder beheerder ook, zo lang er tenminste niet van dat rare volk langskomt met van die aanbiedingen waar wij niet in geinteresseerd zijn.

  • tine_winkel

    haha, zie nu ook mijn foto: van de eerste quiche die mijn oudste dochter ooit heeft gebakken. Dat is lang geleden :)

  • Els

    Jij hébt tenminst een foto Tine! ;)

    Leuk dat je blijft volgen. Wie weet wordt het toch wel weer wat hier.

    Els
  • Hinke

    Hoi Tine, gezellig dat je toch ook even langs komt af en toe. Wie weet komen er nog meer terug. En tot nu toe gaat het zonder beheerder goed, dus dan moeten we ons er zo maar mee vermaken :) 

    Hinke ww
  • Splinter

    Hinke

    Jammer dat we nog geen beheerder hebben. En helaas, ik heb ook geen tijd, zoals de meeste mensen vrees ik. Maar zonder foto weten we ook wel wie je bent :-)

    Dat geldt niet alleen voor dit forum maar tevens voor de Brei Startpagina  (de hoofdpagina). http://brei.startpagina.nl/

    Ik heb geen idee waarom de vorige beheerd(st)er ermee gestopt is (blijkbaar heeft ze hier geen afscheid genomen), maar het beheer staat dus open voor iedereen met interesse en enige website-kennis. En dat al sinds medio december 2016 (zie mijn eerdere bericht).

    Ik zit er half over te denken om mij aan te melden als beheerder, maar de Brei Startpagina opfrissen kost nogal wat werk. Wat zeker nog een extra drempel is: de Brei Startpagina staat onder een volledig beheer contractvorm. Dwz: de beheerder betaalt per kwartaal een bedrag aan Startpagina (maar hoeft daarentegen inkomsten per kwartaal niet te delen met Startpagina). Voor de pagina's die al in mijn beheer staan vind ik persoonlijk volledig beheer met fixed afdracht niet interessant (kost me meer dan het oplevert; ik ben beperkt commercieel).

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum