SPAM

  • Dora

    Heb de beheerder maar weer een mailtje gestuurd. Hoop dat het helpt.

  • Hinke

    Ik laatst ook Dora, maar ik heb niet het idee dat het helpt. Dit is echt niet leuk meer, eerder was het hier toch altijd nog wel gezellig maar nu is het niets meer, heel erg jammer.

    Hinke ww
  • Splinter

    Er is volgens mij momenteel geen beheer hier.

    (en helaas heb ik hier geen rechten, anders had ik wel even opgeschoond)

    Even hier melden svp: http://www.startpagina.nl/contact

    Ik ga er verder niet achterheen (heb afdoende issues met pagina's in eigen beheer)

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Hinke

    Dank je splinter, ik heb via jouw gemelde link een berichtje gestuurd, hopen dat er iets mee gedaan wordt.

    Hinke ww
  • wpm

    Er wordt aan gewerkt !

    Kreeg vandaag onderstaand bericht:

    Groetjes, wpm

    Bedankt voor je bericht.Ik heb de klachten m.b.t. spam intern met spoed doorgestuurd, aangezien ik al deze berichten helaas niet handmatig kan verwijderen.Naast dat dit nu met spoed behandeld wordt, wordt er in de rebuild die vanaf februari gaat starten ook aandacht gestoken in het herkennen van spam accounts en het tegengaan van spam berichten. Als er veel berichten zijn van hetzelfde account, kan ik deze wel handmatig verwijderen. Hiervoor heb ik dan de url van het gebruikersaccount nodig. Excuses voor het ongemak en ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. 

  • Els

    Fijn bericht hoor én met resultaat!

    Els
  • Hinke

    Super WPM. Ga vanaf nu hier weer wat vaker kijken.!!

    Hinke ww