nu is het helemaal raar hier

  • Els

    Wat een vreemde berichten zeg! Ik maak ze niet open, dan komen er misschien wel heel gekke dingen op mijn computer terecht. 

    Dit is dus definitef de laatste keer dat ik hier wat schrijf. Zal nog wel eens komen kijken of er wat verandert, maar daar blijft het voorlopig bij.

    Forum, het ga je goed!

    Els

    Els
  • Dora

    Heb geprobeerd om een berichtje over deze spam naar de beheerder te sturen, maar ik krijg steeds de vermelding: dit is een verplicht veld terwijl ik alles heb ingevuld.

    De borduurpagina had er ook last van. Die zijn door de beheerder verwijderd.

    Dora

  • Hinke

    Blijkbaar ziet de beheerder hier niet (meer) mee. Ik heb de bericjten ook niet aangeklikt, is duidelijk spam. Ik zal kijken of ik de beheerder kan bereiken.

     En Els als je nogal eens leest. De kinder visserstrui schiet aardig op. Nog één mouw:-)

    Hinke ww
  • Splinter

    Volgens mij is het beheer van Brei Startpagina in overgang (naar een nieuwe beheerder).

     

    Splinter

    beheerder forum borduren.startpagina.nl/forum, poppenhuizen.startpagina.nl/forum , driewiel-en-dwergauto.startpagina.nl/forum, knutselen.startpagina.nl/forum, zorg.startpagina.nl/forum

  • Els

    We gaan het weer gezellig maken hier!

    Els